۱۳۸۸ مرداد ۲۲, پنجشنبه

فرشته ی نجات



ای که تویی فرشته نجات من / ای که تویی دلخوشیه حیات من
ای که تویی روح و روان / ای که تویی آرام جانم

هیچ وقت منو تنها نذار / منو با غمها جا نذار
ای که تمام لحظه هام پر میشه از حضور تو / تمام گریه هام پر از یاد تو گفتگوی تو

ای تو تمام تار و پود / ای تو تمام زندگیم
قول بده پیشم بمونی / تویی عشق همیشه گیم

عاشقتم به اون خدا / به اون خدای عاشقا
همون خدایی که / تورو هدیه داد از اون بالا

اگه یه روز توو این زمون / عشق من از یادت برهبه انتظارت میشینم / تا بدونی عشق تو هیچ وقت نمیرهفکر تو و وجود تو / همیشه در کنارمه
عاشقتم یه عالمه / هرچی بگم بازم کمه
عشقت تو قلبم میمونه / یه روز خدای مهربون مارو به هم میرسونه

خدا جونم ممنونتم / فرشته ای به من دادی
این بهترین نعمتی بود / که تو به هیچ کس ندادی

قشنگترین ثانیه هام / وقتی که با تو هستمه
وقتی که آروم و غریب /کنار تو نشستمه

قربون اون صدات بشم / قربون خنده هات بشم
نگاتو از من نگیری / فدای اون چشات بشم

عاشقتم عاشقتم/ عاشقتم تا همیشه
هیچکی توو این دنیای پوچ / عاشق تر از من نمیشه.








۱ نظر:

  1. salam asal khanum

    sheret kheyli ghashage
    khosh b hale uni k in shero vasash gofti

    khosh b hale uni k to ashegheshi

    ghorbanat
    mahiye ghermez

    پاسخحذف